Tuesday, December 16, 2008

wala lang!

i been wanting to write a blog since last week, but i didnt know when & how start..

sa sobrang dami ng mga pumapasok sa isip ko na gusto kong isulat, naguguluhan na ang kapiranggot kong utak .

ive been thinking of a lot of things this past few days.

ive been thinking of my upcoming birthday and how i will celebrate it..

ive been thinking of not celebrating my birthday this time, not the usual celebration na inuman at pamorningan. wala lang parang im really not in the mood to celebrate or go out on my birthday!

parang napapagod or nagsasawa na ko na ive been doing the same every year, na parang wala namang nangyayari.. i mean walang kabuluhan...

if ever i want to celebrate my birthday i just want to celebrate it san withmy family kaya lang impossible dahil may pasok pa nun ang sister ko atsunday pa sila luluwas ng mama ko, so were just going to the church on sunday then eat eat after.

i want to celebrate din sana with roan pero mas impossible, dahil even if we both want distance is separating us.

ive been planning of celebrating my birthday on my new room.. hehehe sa wakas makakaplipat na rin ako, at may matatawag na kong sariling tahanan na kwarto hehehe..

wala lang! isip ko lang...


bahala na kung ano mangyari sa araw na yun!

No comments: